Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Prawdziwe historie przedsiębiorczości

Prawdziwe historie przedsiębiorczości fotolia.pl

Przedsiębiorczość jest dla wszystkich, a przedsiębiorcy to nie tylko prezesi korporacji, ale przede wszystkim osoby prowadzące działalność na niewielką skalę - to przesłanie kampanii "Twarze przedsiębiorczości".

W tym roku kolejna, siódma edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Obecnie rozpoczyna się kampania społeczna nawiązująca do motywu przewodniego tegorocznego wydarzenia. Hasło Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2014 brzmi "Przedsiębiorczość ma wiele twarzy".

- Według badań prowadzonych w 2012 na potrzeby Polskiej Konfederacji 31% Polaków nie jest przekonanych o uczciwości prywatnych przedsiębiorców. Pozytywnie postrzega ich 57%. Według organizatorów, jeśli o przedsiębiorcach mówi się w pozytywnym kontekście, najczęściej przywoływane są te same przykłady - spektakularne sukcesy i znane z mediów twarze. Cieszymy się, gdy słyszymy o tak wielkich osiągnięciach, ale mamy wrażenie, że na uznanie zasługuje wiele osób spoza tego wąskiego grona. To czasem nasi sąsiedzi, lokalni przedsiębiorcy. Czasem właściciele wielkich firm, którzy nie brylują w mediach, mimo że dają pracę setkom osób czy wspierają lokalną społeczność. Chcemy uświadomić im i ich otoczeniu, że to, co robią, to powód do dumy. Że niełatwa ścieżka, jaką podąża przedsiębiorca, to coś wyjątkowego, wymagającego determinacji i ogromnej pracy. Dlatego zainicjowaliśmy kampanię społeczną "Twarze Przedsiębiorczości" – mówi Adam Kądziela, koordynator projektu.

Aby wziąć udział w kampanii, należy za pośrednictwem strony internetowej przedsięwzięcia przesłać zdjęcie wraz z informacją odnośnie własnej działalności. Z historiami znanych i mniej znanych przedsiębiorców, którzy wezmą udział w kampanii będzie można zapoznać się na stronie  www.twarzeprzedsiebiorczosci.pl. Najciekawsze z nich będą opisywane szerzej, także w mediach społecznościowych.

Kampania jest pierwszym wydarzeniem z cyklu promującego Światowy Tydzień Przedsiębiorczości – międzynarodowe przedsięwzięcie, podczas którego ludzie na całym globie biorą udział w bezpłatnych szkoleniach, debatach czy konkursach, które mają pozwolić im odkryć w sobie przedsiębiorczy potencjał. Uczestnicy mogą dowiedzieć się m.in. tego, jak założyć i prowadzić własną działalność gospodarczą, pozyskiwać środki finansowe na rozwój firmy czy zaplanować jej promocję. W 2013 roku w organizowanych w całej Polsce wydarzeniach wzięło udział ponad 80 tysięcy osób.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl

Śr., 16 Lp. 2014 0 Komentarzy Dodane przez: