Związek Miast Polskich i Facebook zapraszają na wirtualne szkolenia skierowane do osób odpowiedzialnych za public relations i media społecznościowe w polskich miastach. Sesje szkoleniowe zostały podzielone na dwa dni i odbędą się 14 i 15 października br.
Samorządy odgrywają kluczową rolę w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. Nie tylko przekazują szereg informacji swoim mieszkańcom, ale także zachęcają ich do angażowania się w sprawy miasta. Facebook natomiast aktywnie tworzy produkty i narzędzia, które pozwalają skutecznie jednoczyć społeczność wokół określonych tematów oraz zapewniają przepływ informacji.
Przekazanie zarówno wiedzy, jak i umiejętności praktycznych ma na celu poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji w social mediach. Uczestnicy poznają narzędzia przydatne w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych dla lokalnych władz w mediach cyfrowych. Udział w szkoleniu jest całkowicie bezpłatny.
Harmonogram szkolenia (14 - 15 października 2020)
- 14 października - pierwsza sesja (10:00 - 11:30)
Moduł 1: bezpieczeństwo treści i administratorów oraz określanie celu komunikacji
Moduł 2: materiał komunikacyjny i definiowanie grup odbiorców
- 15 października - druga sesja (10:00 - 11:30)
Moduł 3: komunikacja organiczna i płatna; optymalizacja i harmonogram kampanii
Moduł 4: pomiar wyników kampanii i raportowanie
Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz rejestracji, który dostępny jest tutaj.