Polski Instytut Rozwoju Biznesu organizuje XV edycję konferencji "Kooperacja służb ratunkwych i sztabów zarządzania kryzysowego", która odbędzie się 30 stycznia 2020 roku w Warszawie. Udział bezpłatny.
Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, obejmująca szereg działań związanych z zapobieganiem sytuacjom kryzysowym oraz odpowiednim reagowaniem w przypadku zaistnienia zagrożenia.
- Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?
- Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?
Na wszystkie pytania uczestnicy otrzymają odpowiedzi podczas konferencji.
Będzie także mowa o kooperacji organów zarządza kryzysowego,współczesnych metodach oraz prawnych aspektach ich działań.
Prelekcje podczas konferencji poprowadzi m. in. Paweł Gawłowski z Pracowni Innowacyjnych Technik Symulacji Zakładu Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Program spotkania dostępny jest na stronach PIRB.
Spotkanie dedykowane jest przedstawicielom instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego, funkcjonariuszom służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Państwowej Straży Pożarnej a także specjalistom ds. zarządzania kryzysowego, koordynatorom zespołów ratownictwa medycznego.
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa. Czas trwania: 9:00-14:30
Uczestnikom organizatorzy zapewniają: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz możliwość konsultacji z ekspertami.
Kontakt z organizatorem: Olga Kopycińska, mobile: +48/531 645 512, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.