Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Najczęstsze błędy podczas rozmów telefonicznych

Najczęstsze błędy podczas rozmów telefonicznych fotolia.pl

Podczas rozmowy telefonicznej występuje tylko jeden kanał komunikacyjny. Odbiorca i nadawca mogą porozumiewać się tylko i wyłącznie werbalnie, nie mając możliwości odbierania komunikatów niewerbalnych. Jakość przekazu werbalnego staje się niezmiernie istotna.

Zarówno Ty, jak i klient nie jesteście w stanie podczas rozmowy telefonicznej ocenić poprawnie nastawienia i odczucia drugiej strony. Musisz zatem bardzo mocno uważać na to, co mówisz oraz w jaki sposób to robisz.

Istnieje cała lista błędów, które możesz popełnić w trakcie trwania rozmowy telefonicznej, najczęstsze z nich są zaprezentowane w tabeli poniżej.

 

Źródło: "Zarządzanie relacjami z klientem", A. Hejda, P. Szczęsny, FRDL, Warszawa 2011

Pon., 2 Lp. 2012 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka