W związku z dużym zainteresowaniem udziałem w debacie dotyczącej przyszłości samorządu w Polsce w ramach przeglądu prawa samorządowego Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji przedłużyło termin zgłaszania propozycji rozwiązań do końca lutego 2015 r.
MAC przypomina, że uwagi i propozycje zmian w przepisach regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego (gmin, powiatów, województw) należy zgłaszać za pomocą specjalnego formularza (znajdującego się pod tym linkiem), który po wypełnieniu należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Propozycje zmian dla jednej ustawy zgłaszać należy na jednym formularzu (zasada jeden formularz – jedna ustawa). W przypadku propozycji do kilku ustaw, formularze wypełniamy odrębnie dla każdej z ustaw.
Więcej o przeglądzie prawa samorządowego - TUTAJ
Źródło: MAC