Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Nowe narzędzie do pomocy pacjentom poza godzinami pracy POZ

Nowe narzędzie do pomocy pacjentom poza godzinami pracy POZ fot.pixabay

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu, czyli pomoc poza godzinami pracy przychodni, to nowe narzędzie, które ma pomóc pacjentowi w uzyskaniu informacji, gdzie można znaleźć pomoc, poza godzinami pracy przychodni.

Aby skorzystać z Telefplatformy należy zadzwonić pod numer: 800 137 200 lub wypełnić formularz internetowy dostępny na stronie www.gov.pl/web/zdrowie/tpk

Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia oraz w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia. Obecnie infolinia obsługiwana jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim.

Pacjent, który skontaktuje się z TPK, otrzyma poradę w formie telekonsultacji, która zostanie udzielana przez pielęgniarkę/położną lub lekarza.

Źródło: RPP 

 

Wt., 13 Czrw. 2023 0 Komentarzy Dodane przez: Patrycja Grebla-Tarasek