Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Wyzwania dla kierowniczej kadry oświaty w roku szkolnym 2024/2025 – ruszyło badanie „LEXOMETR Oświatowy”

Wyzwania dla kierowniczej kadry oświaty w roku szkolnym 2024/2025 – ruszyło badanie „LEXOMETR Oświatowy” fotolia.pl

Rozpoczęła się III edycja ogólnopolskiego badania pt. „LEXOMETR Oświatowy 2024 – wyzwania dla kierowniczej kadry oświaty w roku szkolnym 2024/2025”. Jego celem jest diagnoza aktualnej sytuacji liderów oświaty (dyrektorów szkół i przedszkoli oraz kierowników wydziałów oświaty w JST) w kontekście dynamicznych zmian społeczno-politycznych, prawnych i technologicznych.

Ankieta jest anonimowa, a duża liczba odpowiedzi pozwoli zyskać pełniejszy obraz sytuacji. Każdy uczestnik, w ramach podziękowania, otrzyma e-book. Dzięki przesłanym odpowiedziom zostanie przygotowany ekspercki raport, którego wyniki będą opublikowane na początku 2025 r.

Obszary badania „LEXOMETR Oświatowy 2024” to:

  • Planowane zmiany w finansowaniu oświaty.
  • Kondycja psychofizyczna dzieci i młodzieży w szkole/przedszkolu.
  • Wprowadzenie Standardów Ochrony Małoletnich przed krzywdzeniem.
  • Zapewnienie ochrony sygnalistów.
  • Sytuacje nadzwyczajne (np. powódź, pożary).
  • Cyfrowa transformacja w edukacji oraz administracji samorządowej.
  • Realizacja obowiązku szkolnego/i wychowania przedszkolnego dzieci z Ukrainy.

Organizatorem badania jest Wolters Kluwer Polska – dostawca systemu informacji prawnej LEX oraz rozwiązań dla samorządów i oświaty.

Link do ankiety LEXOMETR dostępny jest TUTAJ

Dziennik Warto Wiedzieć objął patronatem medialnym to wydarzenie.

Pt., 8 Lst. 2024 0 Komentarzy Dodane przez: Joanna Gryboś-Chechelska