Od 13 do 15 marca w Warszawie odbywać się będzie kolejna edycja konferencji związanej z szeroko pojętym marketingiem internetowym.
Wydarzenie potrwa ponownie aż trzy dni – 13 marca odbędzie się druga edycja ciepło przyjętego dnia I Love Influencer.
Event będzie aż trzydniowy:
- DZIEŃ 1 – I ♥ Influencer (13.03)
- DZIEŃ 2 – I ♥ Marketing (14.03)
- DZIEŃ 3 – I ♥ Social Media (15.03)
Wydarzenie adresowane jest do marketerów i przedsiębiorców, a także pozostałych osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego marketingu internetowego.
Głównym założeniem będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy opartej na skutecznych rozwiązaniach realizowanych już w polskich przedsiębiorstwach. Będzie to zastrzyk praktycznej wiedzy podany w formie 18-minutowych prezentacji.
I Love Marketing, to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:
- Social Media Marketingu,
- Content Marketingu,
- Mobile SEO,
- E-Mail Marketingu,
- Marketingu Lokalnego,
- Marketing Automation,
- Storytellingu,
- Budowania Marki,
- Analityki Internetowej
…dopasowała do potrzeb i wymagań osób związanych z działaniami marketingowymi.
Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!
Co wyróżnia I love Marketing i sprawia, że jest to konferencja, na której trzeba być?
- 🎯 ZERO sprzedażowych prezentacji - Organizatorzy płacą prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od oceny uczestników.
- 🏅Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o uwagę i głosy uczestników.
- Prezentacje dostarczą użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w głowie uczestników wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
- 🎁 Ty również możesz wziąć udział w grywalizacji między uczestnikami i zdobyć cenne dla marketera prezenty!
- 📲 Prezentacje na żywo wyświetlane na ekranie urządzenia uczestników, dzięki czemu każdy może robić notatki na konkretnych slajdach.
- 💰 Opłata 470 zł netto - dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 24 złote.
Podczas 3 dni konferencji I Love Marketing wystąpią:
- 🔹 Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster)
- 🔹 Radek Kotarski (Polimaty)
- 🔹 Maciej Budzich (Mediafun)
- 🔹 Karol Paciorek (Impoderabilia)
- 🔹 Dagmara Pakulska
- 🔹 Kamil Natil & Rafał Myśliński (Suchar Codzienny)
- 🔹 Marcin Radziwoń (Grupa Spryciarze)
- 🔹 Michał Sadowski (Brand24)
- 🔹 Magdalena Urbaniak (Tractormania.pl)
- 🔹 Kamil Bolek (Lifetube)
- 🔹 Dawid Szczepaniak (VML)
- 🔹 Magdalena Urban (Urban Jungle)
- 🔹 Marek Gonsior (Agata)
- 🔹 Adrian Gamoń (Social Frame)
- 🔹 Szymon Lisowski (Socjomania)
- 🔹 Wincenty Kokot (GoldenSubmarine)
- 🔹 Wojciech Kardyś (GoodForYou)
- 🔹 Rafał Masny (Abstrachuje TV)
- 🔹 Tomasz Miller (Miler Spirits&Style)
- 🔹 Tomasz Manikowski
- 🔹 Maciej Lewiński
- 🔹 Piotr Bucki
- 🔹 Kamil Kozieł (PrezART)
- 🔹 Paweł Tkaczyk
- 🔹 Paweł Sala (Freshmail)
- 🔹 Barbara Stawarz-Garcia
- 🔹 Michał Kasprzyk (Biuro Mówców Spice)
- 🔹 Janina Bąk (JaninaDaily)
- 🔹 Tomasz Palak (Profit Plus)
- 🔹 Jakub Biel (X-kom)
- 🔹 Artur Jabłoński
- 🔹 Bartłomiej Rak (Socjomania)
- 🔹 Maciej Wróblewski & Kamil Modzelewski
- 🔹 Anna Ledwoń-Blacha (More bananas)
- 🔹 Michał Matysiak (Invest Studio)
- 🔹 Sylwia Dąbrowska (Teacherka.pl)
- 🔹 Marcin Maj (H 2 0 Creative)
Przed organizatorami jeszcze ogłoszenie kilku gości specjalnych, które nastąpi wkrótce!
Zachęcamy do uczestnictwa.
Szczegóły TUTAJ.
Patronat medialny nad tym wydarzeniem sprawuje m.in. Dziennik Warto Wiedzieć.