Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

I edycja konkursu "Innowacyjny samorząd"

I edycja konkursu fotolia.pl

Do 15 sierpnia br. został wydłużony termin przesyłania aplikacji konkursowych do udziału w I edycji konkursu "Innowacyjny Samorząd" organizowanym przez Zwiazek Powiatów Polskich.
Celem Konkursu jest upowszechnienie  dobrych, innowacyjnych praktyk, realizowanych przez samorządy powiatowe na rzecz rozwoju społeczno–gospodarczego  lokalnych wspólnot mieszkańców.

W ramach Konkursu Związek Powiatów Polskich chce promować inicjatywy związane z działaniami wykraczającymi poza zadania obowiązkowe i standardowe, charakteryzujące się dużą efektywnością w rozwiązywaniu lokalnych problemów.

Inicjatywy te powinna charakteryzować: innowacyjność, wpływ na poprawę warunków życia mieszkańców i funkcjonowania podmiotów gospodarczych  (m.in. dzięki lepszej jakości usług dostarczanych przez administrację samorządową oraz poprzez propagowanie przedsiębiorczości).

Konkurs przeznaczony jest dla powiatów (członków ZPP), a także samorządów gminnych i miejskich.

Przewodniczącym Kapituły oceniającej zgłoszenia powiatów jest Jerzy Stępień, współtwórca  samorządu terytorialnego w Polsce.

W każdej z kategorii Konkursu nominowanych będzie nie więcej niż pięć dobrych praktyk powiatowych, w tym laureat Konkursu. Nagrody to dyplomy dla nominowanych i statuetki dla laureatów konkursu.

Wypełniony formularz aplikacji składa się przesyłając elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uczestnik Konkursu ma prawo dołączenia załączników (przesyłanych w wersji elektronicznej, pocztą elektroniczną, na płytach CD lub na pendrive). Materiały przekazywane w wersji elektronicznej muszą być zapisane w formacie pozwalającym na odtworzenie powszechnie stosowanym programem komputerowym pod rygorem nieuwzględniania załączników.

Powiat lub miasto na prawach powiatu zgłosić może do konkursu dowolną liczbę  innowacyjnych, dobrych praktyk.

Termin składania wypełnionych aplikacji upływa o północy 15 sierpnia 2014.

Biuro Konkursu "Innowacyjny Samorząd": Biuro ZPP, ul. Długosza 63/2, 33-300 Nowy Sącz, tel. 18 477 86 00, faks 18 477 86 11, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz do wypełnienia aplikacji znajduje się na stronie ZPP.

Patronat nad Konkursem objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, która włączy się także w proces przeprowadzenia Konkursu.

Z kolei patronat medialny sprawują: Dziennik Warto Wiedzieć oraz Magazyn Gospodarczy FAKTY.

Sob., 28 Czrw. 2014 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka