Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Jak skutecznie promować miasto i region

Jak skutecznie promować miasto i region fotolia.pl

Influencer marketing w promocji turystyki, komunikacja z mediami z perspektywy samorządu, storytelling na przykładzie miasta – to tylko niektóre kwestie, które zostaną poruszone podczas zbliżającego się VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się już 25-26 październiku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.

Podczas dwóch dni wydarzenia wystąpi 20 prelegentów, wśród których znajdują się m.in. Krzysztof Łapiński – były rzecznik prezydenta RP oraz właściciel agencji PR Timing, Robert Stępowski – redaktor naczelny portalu Marketing Miejsca czy Michał Mikołaj Podbielski, Prezes Zarządu Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Więcej informacji o kongresie oraz jego programie można znaleźć na stronie http://www.podkarpackie.org.pl/

Zakres tematyczny tegorocznego Kongresu pozwoli na szerokie omówienie najbardziej aktualnych trendów w marketingu terytorialnym. Zaproszeni prelegenci przedstawią m.in. sposoby na skuteczne wykorzystanie event marketingu, prawne aspekty związane z brandingiem i PR-em samorządów oraz zasady tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych. Podczas prezentacji nie zabraknie wielu inspirujących przykładów oraz ciekawych merytorycznie case studies.

W Kongresie co roku uczestniczy około 150 osób związanych z marketingiem oraz komunikacją jednostek samorządu terytorialnego. Inicjatywa podjęta przez organizatorów jest okazją do poszerzenia wiedzy oraz dyskusji w gronie ekspertów. Wydarzenie będzie uzupełnione przez blok warsztatów, które pozwolą na zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu marketingu miejsca.

Patronat medialny nad Kongresem sprawuje Dziennik Warto Wiedzieć.

Pt., 19 Prn. 2018 0 Komentarzy Dodane przez: Sylwia Cyrankiewicz-Gortyńska