Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego. Konferencja we Wrocławiu

Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego. Konferencja we Wrocławiu fotolia.pl

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w debacie z Ekspertami podczas wydarzenia: "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego".

Konferencja odbędzie się 24 maja 2018 r. we Wrocławiu. Wymagana jest rejestracja http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-kooperacja

Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej polegająca na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym. Państwo i jego obywatele mają prawo oczekiwać, że kierowanie bezpieczeństwem narodowym jest ciągłe, sprawne, odporne na zakłócenia i nieustannie doskonalone.

Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.

Proponowane zagadnienia tematyczne:

  • Systemy łączności;
  • Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii;
  • Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory);
  • Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych;
  • Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego;
  • Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi;
  • Współpraca ze środkami masowego przekazu;
  • Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń;
  • Logistyka w zarządzaniu kryzysowym;
  • Organizowanie pomocy medycznej i psychologicznej;
  • Aspekty prawne.

Grupa docelowa:

  • przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
  • funkcjonariusze służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej,
  • koordynatorzy zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT.

W ramach zgłoszenia organizator zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Patronat medialny nad wydarzeniem sprawuje Dziennik Warto Wiedzieć.

Miejsce: Hotel Śląsk, ul. Oporowska 60, 53-434 Wrocław

Czas trwania: 09.30 – 14:30

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt: Dominika Meller, mobile: +48/786 146 013, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pt., 16 Mrz. 2018 0 Komentarzy Dodane przez: Sylwia Cyrankiewicz-Gortyńska