Twigger SA we współpracy z partnerami samorządowymi w tym ze Związkiem Powiatów Polskich uruchamia w ramach projektu Europejska Akademia Samorządowa nową formułę szkoleniową dla JST. Będą to krótkie kilkugodzinne szkolenia i warsztaty prowadzone przez Internet metodą WEBCAST. W spotkaniu uczestniczyć będzie poza prowadzącymi kilkadziesiąt lub sto kilkadziesiąt osób połączonych w trybie on-line poprzez Internet.
Pierwsze pilotażowe szkolenie realizowane z partnerem technologicznym firmą GWPI oraz z Fundacją HighTech Rescue obejmuje tematykę szeroko rozumianego bezpieczeństwa publicznego ze szczególnym ukierunkowaniem na zarządzanie i koordynacje działań w trakcie sytuacji kryzysowej.
Szkolenia kierowane są zarówno do osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo na poziomie gminy i powiatu (wójt, starosta), jak i funkcjonariuszy służb porządku publicznego (policja, straż graniczna) oraz ratowniczych (straż pożarna, pogotowie ratunkowe).
Aby uniknąć lub zminimalizować ewentualność wystąpienia sytuacji kryzysowej należy nauczyć się z nią żyć i postępować. Dlatego tak ważne jest w procesie zarządzania kryzysowego zapobieganie oraz przygotowanie ludzi i struktur. W związku z powyższym na pierwszy plan wysuwa się konieczność zapewnienia odpowiednich szkoleń z obszaru bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego. Szkolenie może zostać sfinansowane zgodnie z Art.26 pkt.4 Ustawy o zarządzaniu kryzysowym dotyczącym 0.5% odpisu na rezerwę celową na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego.
Wysoko wykwalifikowani eksperci w tych dyscyplinach poprowadzą zajęcia tematyczne poświęcone poszczególnym aspektom zarządzania w sytuacji kryzysowej. Wykłady wspomagane są interaktywnymi prezentacjami multimedialnymi, schematami organizacyjnymi oraz planszami, które mają na celu wypracowanie efektywnych rozwiązań przydatnych jednostkom samorządu terytorialnego. Jednym z bardziej wartościowych elementów szkolenia jest dzielenie się z uczestnikami doświadczeniem ekspertów w różnych sferach zarządzania kryzysowego.
Pierwsze szkolenie przewidziane jest na 30 sierpnia br. na godz. 11.00.
Szkolenie składać się będzie z 3 modułów:
- Nowoczesne technologie w zarządzaniu kryzysowym – jak ułatwić wykonywanie merytorycznych zadań organom samorządu terytorialnego.
- Przekaz medialny podczas kryzysu jako forma promocji profesjonalnego działania.
- Obowiązki ustawowe organów zarządzania kryzysowego - najlepsze praktyki oraz najczęściej popełniane błędy
Dla Członków Związku Powiatów Polskich - cena z 30% rabatem
Szczegóły dostępne są na stronie Twigger tutaj i tutaj
W przypadku dodatkowych pytań kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 22-8268858; 0-660434582