Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Ministerstwo Cyfryzacji ogłasza konkurs dla NGO. Tematem kampania edukacyjna

Ministerstwo Cyfryzacji ogłasza konkurs dla NGO. Tematem kampania edukacyjna fotolia.pl

Niezależnie od tego, ile lat ma osoba korzystająca z internetu, ważne jest, by robiła to bezpiecznie i świadomie. I to właśnie wzrost bezpieczeństwa i świadomości w sieci jest tematem konkursu dla organizacji pozarządowych, który ogłosiło Ministerstwo Cyfryzacji. Do konkursu NGO mogą zgłaszać swoje najlepsze kampanie informacyjno-edukacyjne związane z bezpiecznym poruszaniem się po sieci. Zgłoszenia można przesyłać do 22 marca.

Konkurs „NieBezpieczni w sieci” to organizowany jest w ramach kampanii „e-Polak potrafi”, która bazuje na czterech głównych obszarach: e-usługi, bezpieczeństwo w sieci, programowanie i jakość życia. Ideą konkursu dla NGO jest edukowanie Polaków, pokazywanie im zagrożeń i wskazywanie sposobów na radzenie sobie z nimi.

Zadaniem konkursowym jest pomysł na kampanię informacyjno-edukacyjną, która w najlepszy sposób zrealizuje powyższe założenia. W puli konkursu jest 500 000 złotych, ale też wspólne działania – Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy ze zwycięskimi NGO zrealizuje od 1 do 3 najlepszych kampanii. 

Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić następujące warunki:

Kampanie zgłoszone do konkursu powinny trafiać do jeden lub kilku z następujących grup docelowych:

  • dorośli korzystający z internetu, o niskiej świadomości zagrożeń (ze szczególnym uwzględnieniem osób powyżej 34. roku życia, głównie ze wsi, małych i średnich miast
    o dochodach poniżej średniej),
  • przedsiębiorcy (małych i średnich przedsiębiorstw),
  • opiekunowie dzieci.

Do konkursu może zostać zgłoszona zupełnie nowa kampania, bądź taka, która została już zrealizowana.

Konkurs składa się z dwóch etapów – w pierwszym Kapituła Konkursowa oceni koncepcję kampanii. Autorzy maksymalnie pięciu najlepiej ocenionych pomysłów zostaną zaproszeni do udziału w drugim etapie konkursu. A ten polegał będzie na prezentacji kampanii przed Kapitułą Konkursową. W zależności od wyników, wybrana zostanie liczba laureatów – będzie ona oscylowała pomiędzy jedną a trzema organizacjami pozarządowymi.

Zgłoszenia należy przesyłać do 22 marca 2020 roku. Następnie, do 12 kwietnia potrwa ocena koncepcji kampanii przez Kapitułę Konkursową. 14 kwietnia rozpocznie się drugi etapu konkursu, prezentacje najlepszych pomysłów przed Kapitułą Konkursową. Zwycięzców poznamy 8 maja. 

Źródło: Ministerstwo Cyfryzacji

Pt., 28 Lt. 2020 0 Komentarzy Dodane przez: Małgorzata Orłowska