Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, która polega na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym, przygotowaniu do przejmowania nad nimi kontroli w drodze zaplanowanych działań, reagowaniu w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, usuwania ich skutków, odbudowy infrastruktury krytycznej oraz odtwarzania zniszczonych zasobów. Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.
- Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?
- Jakie są podstawy prawne realizacji zadań zarządzania kryzysowego?
- Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?
Na te i wiele innych odpowiedzą eksperci podczas konferencji "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego", która odbędzie się 30 stycznia 2018 r. w Warszawie.
Do udziału w spotkaniu w szczególności zaproszeni są:
- przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego;
- funkcjonariusze służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej;
- koordynatorzy zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.
Dla nich udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Organizator, Polski Instytut Rozwoju Biznesu, prosi jedynie o dokonanie rejestracji tutaj.
Podczas spotkania omówione zostaną takie zagadnienia jak:
- Systemy łączności
- Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
- Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory).
- Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych
- Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
- Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi
- Współpraca ze środkami masowego przekazu
- Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
- Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
- Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
- Aspekty prawne
Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
SALA A, PIĘTRO 1
Kontakt z organizatorem:
Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel: +48 531 375 811
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Patronat medialny nad konferencją sprawuje Dziennik Warto Wiedzieć.