Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Kto najlepiej promuje w Polsce Wschodniej?

Kto najlepiej promuje w Polsce Wschodniej? fotolia.pl

Znamy już laureatów konkursu „Promuj z pomysłem". Zwyciężyło Miasto Białystok, drugie miejsce zajął Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, trzeci na podium znalazł się Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy w Puławach. Wszyscy biorący udział w konkursie są beneficjentami Programu Rozwój Polski Wschodniej.

Do konkursu zgłoszono dwadzieścia projektów. 26 lipca 2011 r. kapituła konkursu oceniła je i wybrała laureatów. Na spotkaniu jurorzy zapoznali się z formularzami zgłoszeniowymi oraz obejrzeli nadesłane wizualizacje. Po prezentacji każdego projektu odbywała się dyskusja. Oceniający brali pod uwagę m.in. pomysłowość zastosowanych form promocji, dobór mediów oraz ekspozycję Programu Rozwój Polski Wschodniej.

Nagrodzone projekty

I miejsce zajęła kampania zmieniającej się komunikacji miejskiej, którą realizowało Miasto Białystok w ramach projektu „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego Miasta Białegostoku – etap II". Projekt obejmuje rozbudowę dróg, budowę skrzyżowań i punktów przesiadkowych, wprowadzenie elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach i wdrożenie Elektronicznej Karty Miejskiej, a także modernizację taboru.

II miejsce otrzymały działania promocyjne projektu BIO, realizowane przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Projekt BIO obejmuje modernizację i wyposażenie laboratoriów szeroko rozumianych nauk przyrodniczych. Z nowych pracowni skorzystają liczne wydziały, zajmujące się biologią, badaniami nad żywnością czy ochroną środowiska. Pełna nazwa projektu to „Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności".

III miejsce zajął Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy, który realizował promocję projektu „Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności".

Kapituła przyznała także wyróżnienie specjalne dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Chełmie za promocję projektu „Centrum Studiów Inżynierskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie". Dzięki niemu w Chełmie powstaną nowe laboratoria: mechaniki i budowy maszyn oraz lotnicze. Umożliwią one kształcenie na nowych kierunkach.

Nagrody dla laureatów

Na zwycięzców czekają nagrody. Publikacja materiałów opisujących beneficjenta i realizowany przez niego projekt zostanie zaprezentowany w specjalnym dodatku do ogólnopolskiego dziennika, którego wydanie zostało zaplanowane na październik 2011 r. oraz w przygotowywanej właśnie publikacji „Promuj z pomysłem. Podręcznik dobrych praktyk". Osoby, odpowiedzialne za zwycięskie działania promocyjne otrzymają też vouchery na specjalistyczne szkolenia.

Konferencja podsumowująca konkurs i wręczenie nagród

18 października 2011 r, w Hotelu Gromada w Warszawie odbędzie się konferencja podsumowująca projekt „Promuj z pomysłem". Laureaci konkursu zostaną zaproszeni do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie promocji projektów.

Źródło: polskawchodnia.gov.pl

Pon., 15 Sp. 2011 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka