Zakres prawa do uzyskania informacji publicznej, udostępnianie informacji w trybie przepisów szczególnych; ograniczenia w prawie dostępu do informacji publicznej; sposób udostępnienia informacji publicznej; prowadzenie postępowania o udzielenie informacji publicznej, w tym omówienie prawnych form załatwienia spraw związanych z obsługą wniosków o udostępnienie informacji publicznej; powtórne wykorzystanie informacji publicznej; problemy w realizacji obowiązków wynikających z ustawy – koszty udostępnienia informacji, składania wniosków przez tzw. „trudnych klientów”, skargi na bezczynność - to główne zagadnienia jakie zostały poruszone podczas organizowanego przez Związek Powiatów Polskich szkolenia kierowanego do pracowników samorządowych.
Szkolenie odbyło się w dniu 21 czerwca br. w Centrum Konfrencyjno-Szkoleniowym Fundacji Nowe Horyzony, zlokalizowanym przy ul. Bobrowieckiej 9 w Warszawie.
Już teraz Związek Powiatów Polskich zachęca do udziału w kolejnych realizowanych przez siebie szkoleniach.
O ich tematyce, miejscu i terminie będziemy informowali także na łamach Dziennika Warto Wiedzieć.