Praktyczny przewodnik po tworzeniu i prowadzeniu udanych akcji społecznych pojawił się w polskim przedruku dzięki Instytutowi Spraw Obywatelskich (INSPRO). Bestseller Chrisa Rose'a "Jak wygrywać kampanie - komunikacja dla zmian" został pozytywnie przyjęty i zrecenzowany przez liderów największych organizacji społecznych.
Książka Chrisa Rose'a jest skierowana do osób, które chcą zrealizować wszelkiego rodzaju kampanie, od społecznych i edukacyjnych po polityczne. Krok po kroku pokazuje wszystkie etapy pracy oraz demonstruje narzędzia niezbędne do zarządzania motywacją, analizą i komunikacją.
- Dlaczego zdecydowaliśmy się wydać tę książkę? Ponieważ dobre serce i posiadanie racji to za mało, żeby wprowadzić zmianę społeczną (…) Jednocześnie daleki jestem od przekonania, że sama wiedza wystarczy. "Jak wygrywać kampanie" jest dobrą próbą wypełnienia tej luki - tłumaczy Rafał Górski z INSPRO.
Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) działa od 2004, prowadzi różne inicjatywy i kampanie obywatelskie, m.in. "Tiry na tory" i "Obywatele decydują".
Źródło: www.kampaniespołeczne.pl