Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Rejestr podmiotów wykonujących działalność leczniczą (6). Dane w rejestrze

Rejestr podmiotów wykonujących działalność leczniczą (6). Dane w rejestrze fotolia.pl

Ustawa o działalności leczniczej w art. 106 ust. 3 i 4 określa, że do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą wpisuje się numer księgi rejestrowej a także inne dane.

W przypadku podmiotu leczniczego inne dane obejmują:

1)  oznaczenia podmiotu leczniczego: firmę, nazwę albo imię i nazwisko, adres podmiotu, numer REGON, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);

2)  dane podmiotu tworzącego - w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;

3)  adres miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych;

4)  formę organizacyjno-prawną;

5)  rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;

6)  dane dotyczące struktury organizacyjnej zakładu leczniczego, w tym wykaz jego jednostek lub komórek organizacyjnych, których działalność jest związana z udzielaniem świadczeń zdrowotnych;

7)  datę wpisu do rejestru;

8)  datę zmiany wpisu do rejestru;

9)  datę i numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;

10)  miejsca przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku likwidacji podmiotu leczniczego;

11)  dane dotyczące akredytacji lub certyfikacji;

12)  daty i wyniki przeprowadzonych kontroli.

Natomiast w przypadku praktyki zawodowej do rejestru wpisuje się dane dotyczące:

1)  oznaczenia lekarza lub pielęgniarki:  imię i nazwisko, imiona i nazwiska wspólników spółki - w przypadku spółki cywilnej, spółki jawnej albo spółki partnerskiej lekarzy albo pielęgniarek lub położnych, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), adres do korespondencji, posiadane specjalizacje, numer dokumentu poświadczającego posiadanie prawa wykonywania zawodu;

2)  oznaczenie rodzaju praktyki;

3)  adres miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych lub miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej;

4)  rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;

5)  datę wpisu do rejestru;

6)  datę zmiany wpisu do rejestru;

7)  datę i numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;

8)  miejsca przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej przez lekarza lub pielęgniarkę;

9)  dane dotyczące akredytacji lub certyfikacji;

10)  daty i wyniki przeprowadzonych kontroli.

Sob., 19 Lst. 2016 0 Komentarzy Dodane przez: Katarzyna Liszka-Michałka