Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

„Dobry Biznes” - spot promujący przedsiębiorczość społeczną

„Dobry Biznes” - spot promujący przedsiębiorczość społeczną fotolia.pl

Animowany film promuje ogólnopolską kampanię poświęconą przedsiębiorczości społecznej, zorganizowaną przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (FISE). Spot, który można zobaczyć w mediach społecznościowych, przedstawia działalność firm łączących biznes i ważne cele społeczne.

Internetowy spot pod hasłem „Dobry Biznes" to kolejny element ogólnopolskiej kampanii promującej przedsiębiorczość społeczną, organizowanej przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (FISE). Film ma charakter edukacyjny, a jego podstawowy cel to zaprezentowanie w prostej, przystępnej formie idei ekonomii społecznej. Oglądający mogą dowiedzieć się na czym polega funkcjonowanie przedsiębiorstw społecznych, co odróżnia je od tradycyjnych firm i dlaczego warto wspierać ich działalność. Spot w formie blisko minutowej animacji można obejrzeć na Facebooku oraz w serwisie YouTube.

- Nasz spot adresujemy do osób prywatnych, jak również firm i przedstawicieli administracji publicznej, które do tej pory nie miały styczności z zagadnieniem ekonomii społecznej - tłumaczy Julia Koczanowicz-Chondzyńska z Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. - Chcemy budować świadomość tego, że w rzeczywistości rynkowej istnieją podmioty realizujące ważną misję społeczną, których działalność i rozwój może wspierać każdy z nas - dodaje.

Kluczowym elementem kampanii, w tym również spotu edukacyjnego, jest popularyzacja strony internetowej www.wybieram.es, która stanowi bogatą, stale rozwijaną bazę najlepszych przedsiębiorstw społecznych w Polsce. Znajdujące się w niej firmy prezentują różne branże, ale wszystkie łączy wysoka jakość produktów i usług oraz fakt, że nie skupiają się na maksymalizacji zysku. Celem ich działalności jest przede wszystkim dokonanie pozytywnej zmiany społecznej.

Kampanię, we współpracy z agencją Lubię to, zorganizowała Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (FISE). Stanowi ona część projektu "Zintegrowany System Wsparcia Ekonomii Społecznej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Link do filmu: www.youtube.com/watch?v=YDb5x1FXLiU

Źródło: FISE, PR consultants

Pt., 6 Gr. 2013 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka