Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Łatwiejsza komunikacja osób niesłyszących z MPiPS

Łatwiejsza komunikacja osób niesłyszących z MPiPS fotolia.pl

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej umożliwi osobom niesłyszącym swobodne komunikowanie się z pracownikami resortu. Osoba niesłysząca, która zgłosi chęć osobistej rozmowy z pracownikiem wybranego departamentu lub biura MPiPS, może skorzystać z zainstalowanego w Biurze Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych wideotelefonu. Pozwala on na skorzystanie z usługi tłumacza i swobodną komunikację z osobą niesłyszącą.

Aby skorzystać z tej usługi należy co najmniej na trzy dni robocze wcześniej  zgłosić taką potrzebę do wybranego departamentu MPiPS. Zgłoszenie może być telefonicznie lub faxem. Lista numerów telefonów i faksów do poszczególnych komórek organizacyjnych znajduje się na stronie MPiPS w dziale Kontakt:

Źródło: www.mpips.gov.pl

Pt., 14 Czrw. 2013 0 Komentarzy Dodane przez: Barbara Łączna