Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego zaprezentował czwartą już edycję Raportu Branży Motoryzacyjnej 2011, opracowanego przy udziale ekspertów KPMG i Baker & McKenzie.
Raport przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące szeroko rozumianego rynku motoryzacyjnego w Polsce i w Europie. Taka analiza pozwala na pełniejsze wnioskowanie na temat kondycji polskiej motoryzacji, stawiając ją na tle innych krajów Unii Europejskiej.
Publikacja zawiera także szereg innych tematów takich jak omówienie aktualnej sytuacji podatkowej i propozycji zmian przepisów w tym zakresie; stan i liczebność parku samochodowego w kraju i zagranicą; sprzedaż nowych samochodów w Polsce i Europie; charakterystykę rynku poddostawców oraz analizę znaczenia sektora motoryzacyjnego dla różnych gałęzi gospodarki.
W tym roku, Raport nawiązuje również do prowadzonej przez PZPM kampanii Przyjazna Motoryzacja i przywołuje jej najistotniejsze przekazy i założenia.
Z pełną treścią raportu można zapoznać się tutaj.
Źródło: PZPM