Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Local SoMe’23 - II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych

Local SoMe’23 - II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych fotolia.pl

28-29 listopada br. we Wrocławiu odbędzie się II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23. Kształtowanie się przyszłości komunikacji w erze cyfrowej, zagadnienie sztucznej inteligencji i efektywny dialog z mieszkańcami będą jednymi z wielu tematów podczas tegorocznego Kongresu. To pierwsze i zarazem jedyne w Polsce wydarzenie dedykowane skutecznej komunikacji samorządowej.

Kongres jest współorganizowany przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety. Partnerami Kongresu są: Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS), Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS), Miasto Wrocław, Open Eyes Economy i Fundacja Miasto.

W programie m.in:

  • „..ale teraz mamy komputer” czy AI przejmie kontrolę nad komunikacją samorządów? Czy technologia sztucznej inteligencji stanie się głównym narzędziem w komunikacji samorządów, zastępując tradycyjne metody?
  • Szeherezada opowieści 1000 i jednej nocy, czyli sztuka samorządowego storytellingu – Jak budować narrację gminy, miasta czy regionu w mediach społecznościowych.
  • Samorządowiec czy Influencer? Jak pracować w erze social media – Czy samorządowcy są skazani na social media?
  • Kotki, pieski, czyli jak tworzyć angażujące kampanie social media dla samorządowców? – Najlepsze praktyki w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami w mediach społecznościowych dla polityków na poziomie lokalnym!
  • Czy głosy to lajki a lajki to głosy? Czy social media to wyznacznik sondaży w samorządach? – Czy popularność w mediach społecznościowych naprawdę przekłada się na poparcie w wyborach?

Local-SoMe’23 to dwa dni spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się marketingiem, komunikacją, polityką samorządową i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu. Kongres oferuje aż 5 ścieżek tematycznych i jest dedykowany przedstawicielom działów marketingu i promocji w miastach, rzecznikom prasowym, specjalistom ds. komunikacji i mediów społecznościowych, spółkom miejskim odpowiedzialnym za wdrażanie działań CSR, a także decydentom samorządowym i radnym.

Ścieżki tematyczne Kongresu Local SoMe’23:

  • Content, Gmina, Miasto, Region
  • Wyborcy, Mieszkańcy, Użytkownicy
  • Profil prywatny
  • Informacja, Dialog, Inwestycja
  • Prawo, Technologia, Bezpieczeństwo

W pierwszym dniu wydarzenia Artur Kurasiński zmierzy się z odpowiedzią na pytanie „Czy technologia sztucznej inteligencji stanie się głównym narzędziem w komunikacji samorządów, zastępując tradycyjne metody?”. Olaf Szymański opowie o tym, w jaki sposób wykorzystać analitykę internetową do mikrotargetowania i skutecznego pozyskiwania wyborców. Panele będą poświęcone przedstawieniu nowych możliwości i inspiracji oraz znajdowaniu najlepszych sposobów komunikowania się z mieszkańcami. Drugi dzień natomiast dostarczy praktycznej wiedzy, instrumentów i narzędzi skutecznej komunikacji podczas licznych warsztatów i szkoleń.

Miasta otrzymają również Złote Lajki Local SoMe’23. Jury nagrodzi miasta i wskaże profile z najbardziej angażującą komunikacją w Internecie i mediach społecznościowych. Złotym Lajkiem Video, Photo i Innovator zostaną wyróżnione też profile za najbardziej angażujące produkcje video, zdjęcia i innowacyjne kampanie samorządowe. Wręczony zostanie także Złoty Lajk Samorządowy.

Szczegółowy program wydarzenia oraz link do rejestracji znajdują się na stronie localsome.pl

Źródło: IP

Wt., 7 Lst. 2023 0 Komentarzy Dodane przez: Joanna Gryboś-Chechelska