„II Kongres Made in Poland” to najważniejsze cyfrowe wydarzenie dla rozwoju polskiej gospodarki. Po ogromnym sukcesie jego pierwszej edycji, kolejna odsłona transmitowana będzie 1 – 2 lipca b.r. z siedziby Komisji Europejskiej w Berlinie. Organizatorem wydarzenia jest Polska Agencja Przedsiębiorczości
Inicjatywa ma na celu promowanie tego, co polskie, tworząc przy tym rodzimy patriotyzm do polskich produktów, usług oraz innowacji. Organizatorzy podkreślają, że dzięki takim wydarzeniom otwierają się drzwi nie tylko na polski rynek i polskich konsumentów, ale również na rynek zagraniczny. Kształtuje się świadomość konsumenta o doświadczeniu, prestiżu i wysokim standardzie Polski na arenie międzynarodowej.
W obliczu nowych wyzwań i szybko zmieniającej się rzeczywistości, kluczową kwestią staje się wspieranie podmiotów polskiej gospodarki i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Dzięki wymianie doświadczeń i połączeniu eksperckiej wiedzy trzech filarów gospodarki biznesu, administracji i nauki wypracowane zostaną możliwości, które otworzą nowe perspektywy rozwoju.
W zbliżającym się wydarzeniu, grono blisko 30 000 uczestników będzie miało okazję wypowiedzieć się na temat kluczowych możliwości i rzucić nowe spojrzenie na kwestie gospodarcze. Partnerami poszczególnych paneli dyskusyjnych będą eksperci, którzy mają realny wpływ na funkcjonowanie danych sektorów gospodarki.
Nadchodzący Kongres to 5 paneli dyskusyjnych, w ramach których podejmowane będą najistotniejsze tematy związane z rozwojem ekonomicznym
i społecznym: „Polska - kraj zielonej rewolucji”, „Nauka, biznes - siła polskich innowacji”, „Polish Success Story”, „Biznes bez granic”, „Rynek spożywczy
w Polsce”. W ramach wydarzenia poruszone zostaną takie zagadnienia, jak kondycja gospodarcza producentów, wpływ programów rządowych na rozwój rodzimej gospodarki, rola firm rodzinnych, pozycja polskich producentów na arenie międzynarodowej czy wyzwania czekające polską gospodarkę.
Dziennik Warto Wiedzieć objął patronat medialny nad tym wydarzeniem.