Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Szczęśliwe siódemki - teleinformatyczne centrum obsługi mieszkańca

Szczęśliwe siódemki - teleinformatyczne centrum obsługi mieszkańca fotolia.pl

Od 20 czerwca we Wrocławiu startuje "Jeden Numer", czyli Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca. Wszystkie informacje o działalności Urzędu Miejskiego i jego jednostek będą dostępne pod jednym numerem telefonu (71) 777 77 77.

W centrali, od godziny 8 do 18, będzie dyżurowało 15 osób, które będą odpowiadać na pytania mieszkańców lub kierować do odpowiednich osób. W przypadkach wymagających dodatkowej konsultacji do dyspozycji pracowników centrum jest 103 ekspertów tzw. drugiej linii. To oni udzielą niezbędnego wsparcia i w razie potrzeby skontaktują się z mieszkańcem, aby udzielić mu zwrotnej i pełnej informacji o interesującej go sprawie. W tej chwili jest już 200 konkretnych spraw, z którymi najczęściej zwracają się klienci urzędu.

Klienci korzystający z teleinformatycznego centrum mogą uzyskać wszelkie informacje dotyczące spraw obsługiwanych przez Urząd Miejski .  Dzwoniąc pod „siódemki” można  uzyskać kompleksowe informacje z zakresu działalności urzędu dotyczące np. wymiany dowodów osobistych, dowodów rejestracyjnych, wymeldowania, obowiązujących opłat, prowadzenia działalności gospodarczej, sprzedaży nieruchomości, podatków od nieruchomości i użytkowania wieczystego , uzyskać informację w sprawach merytorycznych dotyczących prawa budowlanego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a także zgłosić awarie, uszkodzenia mienia publicznego czy brak oświetlenia.

Czw., 16 Czrw. 2011 0 Komentarzy Dodane przez: Barbara Łączna