Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Dobre praktyki: Nowe biuro obsługi klienta i elektroniczne archiwum w Środzie Śląskiej

Dobre praktyki: Nowe biuro obsługi klienta i elektroniczne archiwum w Środzie Śląskiej fotolia.pl

Nowe biuro obsługi klienta oraz przygotowanie archiwum elektronicznego Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji to kolejny projekt w Środzie Śląskiej.

Zakończona adaptacja pomieszczeń użytkowanych przez jeden z komercyjnych banków dała możliwość przekazania nowej lokalizacji dla Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego.

Po remoncie do dyspozycji klientów oddano przestronną i wygodną salę operacyjną z nowymi stanowiskami obsługi. Zmienił się także system obsługi, co wpłynęło na jego funkcjonalność i poprawę komfortu obsługi klientów Starostwa.

W 2010 r. dla zasobów Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji przeprowadzona została digitalizacja. Dokumenty poddane procesowi skanowania zostały wykonane w technologii czarno-białej w rozdzielczości minimum 240 DPI i zapisane do formatu TIFF. Z powstałej, zdygitalizowanej wersji dokumentów papierowych powstało archiwum elektroniczne-repozytorium. Procesowi skanowania poddano łącznie 86738 stron formatu A4.

Koordynatorem projektu w jednostce jest Mariola Kądziela, kierownik Wydziału Rozwoju, Funduszy Zewnętrznych i Promocji Powiatu.

Zapraszamy do odwiedzenia strony Telewizyjnego Portalu Szkoleniowo-Edukacyjnego ZPP na której zamieszczony jest film informujący o tej inicjatywie.

Źródło: materiał powstał w ramach projektu "Innowacyjna i sprawna administracja" współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a realizowanego przez Związek Powiatów Polskich

Czw., 10 Lp. 2014 0 Komentarzy Dodane przez: