Fundacja Instytut Studiów Strategicznych z Krakowa rozpoczęła rekrutację gmin do projektu "INDEKS – klucz do dobrej gminy", którego celem jest weryfikacja stanu usług publicznych świadczonych przez gminy drogą elektroniczną (e-usług) oraz podniesienie jakości tych usług.
Do udziału w I etapie projektu zapraszane są gminy z czterech województw: małopolskiego, śląskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. W zakwalifikowanych do projektu gminach przeprowadzona zostanie kwerenda e-usług oraz zostaną opracowane indywidualne strategie rozwoju e-usług, które zostaną przekazane do gmin. Kwerenda zostanie zrealizowana przy pomocy innowacyjnego narzędzia badawczego opracowanego specjalnie na potrzeby projektu.
Indywidualne strategie zawierać będą:
- Ocenę jakości świadczonych e-usług
- Ocenę funkcjonalności strony internetowej
- Rekomendacje działań rozwojowych w obszarze e-administracji
Więcej informacji o projekcie wraz z formularzem rejestracyjnym znajduje się na stronie internetowej www.indeksgmin.org.pl