Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Niestosowne zachowania w pracy bywają zaraźliwe

Niestosowne zachowania w pracy bywają zaraźliwe fotolia.pl

Niestosowne, czy też wręcz grubiańskie zachowanie, z którym możemy spotkać się w pracy ze strony współpracowników, czy przełożonych to nie tylko stres i frustracja, ale również większe szanse na to, że sami zaczniemy niekulturalnie odnosić się do innych.

Z badań przeprowadzonych na Uniwersytecie Floryda wynika, że osoby, które napotykają na grubiańskie zachowanie, są w późniejszych sytuacjach bardziej skłonne do niemiłego zachowania wobec innych. Wystarczy zatem już nawet jedna osoba, która jest niekulturalna, by za chwilę wszyscy zaczęli odnosić się do siebie w nieprzyjemny sposób.

Co równie ważne, okazuje się, że w miejscach, w których ludzie zachowują się w stosunku do siebie nieprzyjemnie, spada produktywność i zadowolenie z pracy.

Pamiętajmy więc, by zawsze starać się kontrolować swoje emocje i myśleć pozytywnie.

Źródło: eurekalert.org oraz infopraca.pl

Czw., 27 Sp. 2015 0 Komentarzy Dodane przez: Dawid Kulpa