Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

„Wymagaj jakości” – projekt Rzecznika Praw Pacjenta

„Wymagaj jakości” – projekt Rzecznika Praw Pacjenta fotolia.pl

Rzecznik Praw Pacjenta wspólnie z Centrum Monitorowania Jakości prowadzi projekt "Wymagaj Jakości”. Celem inicjatywy jest poprawa standardów opieki medycznej w Polsce i promowanie placówek, które stawiają na wysoką jakość świadczeń medycznych.

Jednym z założeń projektu jest zachęcenie pacjentów do świadomego wyboru placówek medycznych, które wyróżniają się dbałością o jakość. W ramach projektu przyznawane są szpitalom specjalne wyróżnienia, potwierdzające spełnianie określonych kryteriów jakości świadczonych usług. Dzięki temu pacjenci mogą łatwiej podjąć decyzję o wyborze miejsca leczenia, mając pewność, że wybrana przez nich placówka oferuje usługi na najwyższym poziomie.

Jak wskazuje Rzecznik Praw Pacjenta, „Wymagaj Jakości” to korzyści dla szpitali. Udział w inicjatywie sprzyja uzyskaniu prestiżowych wyróżnień, które są dowodem ich zaangażowania w świadczenie usług na najwyższym poziomie. Dla szpitali to także:

  • poprawa reputacji - wyróżnienie w projekcie „Wymagaj Jakości” zwiększa prestiż placówki i buduje zaufanie pacjentów;
  • rozwój i doskonalenie - udział w projekcie motywuje do ciągłego doskonalenia procedur i standardów opieki;
  • zwiększenie konkurencyjności - wyróżnione placówki zyskują przewagę konkurencyjną na rynku usług medycznych.

Rzecznik Praw Pacjenta zaprasza szpitale do udziału w projekcie i uzyskania prestiżowego wyróżnienia "Ten szpital dba o jakość dla swoich pacjentów".

Wszystkie szczegóły dotyczące projektu znajdują się na stronie cmj.gov.pl/projekty-i-programy/wymagaj-jakosci-cmj/

Śr., 10 Lp. 2024 0 Komentarzy Dodane przez: Patrycja Grebla-Tarasek