9 maja br. w godzinach od 9:00 do 13:00 Związek Powiatów Polskich przeprowadzi bezpłatne szkolenie online dedykowane pracownikom JST zatytułowane "Udzielanie przez organy administracji publicznej informacji publicznej na wniosek".
Szkolenie będzie miało charakter praktyczny. W trakcie spotkania prowadząca mec. Bernadeta Skóbel, Kierownik Działu Monitoringu Prawnego i Ekspertyz w Biurze Związku Powiatów Polskich, udzieli odpowiedzi na pytania m.in. jak załatwiać rozbudowane wnioski o dostęp do informacji publicznej, jak prowadzić sprawy z wniosków tzw. trudnych klientów nadużywających prawa do informacji, jak i kiedy ustalać tożsamość osoby składającej wniosek o dostęp do informacji publicznej oraz jak pogodzić ustawę o dostępie do informacji publicznej z przepisami szczególnymi, regulującymi odmiennie kwestie dostępu do informacji.
W szkoleniu mogą wziąć udział jedynie przedstawiciele powiatów/miast na prawach powiatu, które są Członkami Związku Powiatów Polskich.
Osoby zainteresowane udziałem proszone są o uzupełnienie elektronicznego formularza znajdującego się na stronie: zpp.pl/szkolenia
Zgłoszenia przyjmowane są do 5 maja 2023 roku.
Po upływie tego terminu zarejestrowane osoby otrzymają mailowo szczegóły techniczne dotyczące wzięcia udziału w szkoleniu.