W dniu 25 stycznia 2011 roku odbyło się kolejne posiedzenie Zespołu ds. Społeczeństwa Informacyjnego. Przedmiotem obrad były dwa projekty aktów prawnych.
Były to odpowiednio:
- projekt rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sporządzania pism w postaci dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych. Na posiedzeniu zaprezentowane zostały zmiany w projekcie wprowadzone po zgłoszeniu uwag przez Rządowe Centrum Legislacji; okazało się jednak, że konferencja uzgodnieniowa odbędzie się dopiero 1 lutego. W konsekwencji ustalono, że ostateczna postać projektu zostanie uzgodniona w trybie obiegowym;
- projekt założeń do projektu ustawy o zmianie ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz niektórych innych ustaw został uzgodniony z uwagami strony samorządowej. Dodatkowo Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zobowiązało się do pilnego dokonania oceny skali kosztów, związanych z koniecznością dostosowania struktur BIPu do nowych wymogów.
W ramach spraw różnych strona samorządowa zgłosiła kilka uwag, które będą przedmiotem dalszych prac Zespołu w kolejnych miesiącach.