8 lutego br. w godzinach 10:00-14:00, odbędzie się bezpłatne szkolenie online pn. „Różne oblicza zgłoszeń w praktyce działania organów administracji architektoniczno-budowlanej”. Organizatorem wydarzenia jest Związek Powiatów Polskich.
W trakcie spotkania zostaną udzielone odpowiedzi na pytania skierowane do Związku Powiatów Polskich przez przedstawicieli członkowskich powiatów i miast na prawach powiatów, dotyczące interpretacji przepisów ustawy prawo budowlane w zakresie obejmującym zgłoszenia robót budowalnych. Omówione zostaną również praktyczne problemy z jakimi stykają się organy przy stosowaniu ustawy.
Tematyka szkolenia obejmuje:
- Zgłoszenie zamiaru wykonania obiektu budowlanego lub robót budowalnych – podstawy prawne
- Dokumenty wymagane do zgłoszenia ich uzupełniania i terminy
- Inwestycje możliwe na podstawie zgłoszenia
- Sprzeciw organu administracji architektoniczno-budowlanej i procedura odwoławcza
- Omówienie praktycznych problemów związanych z instytucją zgłoszenia
Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli powiatów/miast na prawach powiatu, będących Członkami Związku Powiatów Polskich.
Rejestracja na szkolenie dostępna jest na stronie: ZPP do 6 lutego 2024 r.