Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września br. w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Eksperci jak co roku spotkają się w Rzeszowie, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Podczas Kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji oraz wziąć udział w panelach dyskusyjnych, które pozwolą lepiej zrozumieć, jak nowe technologie zmieniają oblicze komunikacji. W ramach wydarzenia odbędzie się także równolegle konferencja naukowa: „Cyfrowe Horyzonty: Sztuczna inteligencja i digitalizacja w służbie public relations i marketingu”.
Nie samym AI żyje public relations
Kongres nie ogranicza się wyłącznie do tematów związanych ze sztuczną inteligencją, ale dotyka również innych najbardziej aktualnych kwestii, takich jak kryzysy wizerunkowe, współpraca z influencerami czy budowanie wiarygodnych marek osobistych.
– Obserwując ewolucję naszej branży przez ostatnie lata, widzimy, jak wiele się zmieniło. Z jednej strony mamy coraz bardziej wyrafinowane narzędzia i technologie, które pozwalają przyspieszyć i automatyzować pracę. Z drugiej podstawowym wyzwaniem nadal jest tworzenie transparentnej i wiarygodnej komunikacji – mówi Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. – Właśnie dlatego umiejętności budowania relacji, zarządzania kryzysami i tworzenia autentycznego wizerunku wciąż pozostają kluczowe. W przyszłości będziemy potrzebować specjalistów PR, którzy nie tylko znają się na najnowszych technologiach, ale również potrafią łączyć je z głębokim zrozumieniem ludzkich potrzeb i emocji. Tylko takie połączenie pozwoli nam tworzyć komunikację, która naprawdę działa.
Dziennik Warto Wiedzieć objął patronatem medialnym to wydarzenie.