Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Wylicytuj Poznań na allegro - made in Poznan*

Wylicytuj Poznań na allegro - made in Poznan* fotolia.pl

Poznań postawił na niebanalne rozwiązania promocyjne i  sprzedaje na allegro miejskie pamiątki. Na stronie www.poznan.allegro.pl można kupić kolekcję oryginalnych gadżetów promocyjnych Poznania, zgodnych z oficjalnym wizerunkiem miasta, literaturę poświęconą  stolicy Wielkopolski czy urocze publikacje dla dzieci.  Sprzedaż przez Internet to pomysł na promocję marki Poznań i jego produktów.

To nie pierwsza wspólna akcja urzędu miasta i portalu Allegro. W zeszłym roku poznański przysmak - rogale świętomarcińskie można było kupić w Internecie. Akcja alleRogal przeprowadzona została jesienią. W największych polskich miastach na  tablicach reklamowych pojawił się słodki wielkopolski rarytas.  W tym czasie każdy mógł zamówić certyfikowanego rogala marcińskiego właśnie przy pomocy największego w Polsce serwisu aukcyjnego. Każdy zamawiający otrzymał wraz ze swoją przesyłką informację o tradycji wypieku rogali.

Konsorcjum Marki Poznań to projekt marketingowy zainicjowany przez Miasto Poznań. Marki, które podpisały porozumienie i współutworzyły Konsorcjum Marki Poznań to: Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy Astra, Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol, Komputronik, Lisner, Lorenz Snack - World, Port Lotniczy Poznań- Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, NIVEA, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W. Kruk, Volkswagen, Meble VOX oraz Yes. Konsorcjum zrzesza i prestiżowe marki związane z Poznaniem poprzez siedzibę producenta, miejsce produkcji czy historyczne pochodzenie. Działania Miasta i członków Konsorcjum Marki będą opierały się na podejmowaniu wspólnych przedsięwzięć w obszarze promocji i marketingu. Współpraca w ramach Konsorcjum Marki będzie miała charakter zorganizowany i trwały, a symbolizować ją będzie logotyp "Made in Poznań". W kolejnych latach działania Konsorcjum poszerzą się o nowe obszary i narzędzia komunikacji.

Wielkopolskie pomysły na promocje miasta są nowatorskie, odważne, ale też bardzo skuteczne. Warto brać przykład z Poznania i szukać niebanalnych rozwiązań dla naszych samorzadów.

Źródło: www.poznan.pl

Pon., 20 Lt. 2012 0 Komentarzy Dodane przez: Barbara Łączna