Sprawne działanie administracji rządowej, samorządowej i służ mundurowych ma bezpośredni wpływ na przeprowadzenie akcji, od której bardzo często zależne jest ludzkie życie.
Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w wyniku działania sił przyrody, kataklizmów. Mogą także być efektem działalności człowieka lub jej zaniechania. W ich zapobieganiu niezwykle ważna jest systematyczna identyfikacja przyczyny problemu oraz jej dogłębna analiza. Natomiast administracja samorządowa i publiczna oraz służby mundurowe muszą nieustannie udoskonalać systemy jakościowe rozpoznawania zagrożeń, czuwać nad dobrą organizacją personelu i korzystać z nowoczesnego sprzętu.
Temu właśnie poświęcona jest XIII edycja konferencji pt. „Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb”. Jej organizatorem jest firma SuccessPoint. Wydarzenie objęte jest patronatem honorowym Związku Powiatów Polskich
Konferencja odbędzie się 25 lutego 2016 r. w Warszawie. W czasie jej trwania poruszane będą tematy takie jak: ograniczanie skutków katastrof, organizacja działań w sytuacjach kryzysowych oraz bezpieczeństwo danych. Omówione zostaną również najnowocześniejsze technologie, wspierające zarządzanie kryzysowe, umożliwiające sprawną komunikację i obieg informacji.
Wydarzenie skierowane jest do:
- wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego;
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR;
- służb ratowniczych chemiczne, radiacyjne.
Dla ww. osób udział w konferencji jest bezpłatny!
Rejestracji można dokonać kontaktując się z Karoliną Seligą, specjalistą ds. promocji, tel. +48 720 911 823, fax. +48 22 244 25 37, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zachęcamy do udziału.