Postępująca informatyzacja w niemal każdej dziedzinie życia stała się faktem. Jej szczególny wpływ na gospodarkę sprawia, że konieczne jest podjęcie tematu elektronizacji usług administracji publicznej w Polsce. Niezbędne jest poznanie oczekiwań biznesu oraz wypracowanie przez rząd nowych, efektywnych rozwiązań, które wyznaczą kierunki rozwoju współczesnej e-gospodarki. Konferencja „e-Administracja dla Biznesu" ma to umożliwić.
Konferencja odpowie m.in na pytania:
- Czego oczekuje biznes od administracji?
- W jakim kierunku powinna rozwijać się elektroniczna gospodarka?
- Jak zmieni się jakość usług administracji publicznej w Polsce?
Ważnym punktem konferencji będzie również prezentacja dobrych praktyk, rozwiązań i wdrożeń z rynku krajowego oraz rynków zagranicznych i wspólna debata. Kluczem do dalszego rozwoju e-usług publicznych powinna być współpraca między administracją a biznesem, umożliwiająca świadczenie usług odpowiadających potrzebom przedsiębiorców.
Właśnie dlatego konferencja e-Administracja dla Biznesu skierowana jest przede wszystkim do pracowników administracji rządowej i samorządowej zaangażowanych w informatyzację państwa, przedstawicieli biznesu i instytucji otoczenia biznesu.
Konferencja „e-Administracja dla Biznesu" odbędzie się w dniach 6-7 listopada 2013 w Instytucie Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
Organizatorami są: Instytut Logistyki i Magazynowania, Ministerstwo Gospodarki oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
Natomiast patronat honorowy sprawuje m.in. Związek Powiatów Polskich
Szczegóły TUTAJ.