Jak wynika z raportu „Marka w dobrej kondycji" przeprowadzonego przez RNS OBOP Polaków najbardziej interesują sporty drużynowe – szczególnie piłka nożna (34%) i siatkowa (30%) oraz te wszystkie dyscypliny, w których „nasi" odnoszą sukcesy jak chociażby skoki narciarskie (21%) czy boks (14%).
Takie samo grono respondentów (14%) deklaruje zainteresowanie lekkoatletyką, a nieco mniejsze koszykówką (12%) i piłką ręczną (10%). Jednak praktycznie każda dyscyplina posiada grono zapalonych miłośników, których charakterystyka często bardzo odbiega od przeciętnego kibica. Jest też pokaźna grupa Polaków (30%), których piłka nożna, czy inne sportowe zmagania w ogóle nie interesują – to także potencjalnie interesująca grupa, do której można budować komunikację wyróżniającą się na tle spotów i sloganów marek odwołujących się do wydarzeń sportowych takich jak EURO 2012.
Źródło: TNS OBOP