Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Lokalny produkt – globalny sukces

Lokalny produkt – globalny sukces .

W czasie V Europejskiego Kongresu Samorządów, który odbędzie się już w dniach 8-9 kwietnia, poruszona zostanie również kwestia przedsiębiorstw, które – dzięki oferowanym produktom, usługom czy autorskiemu sposobowi promocji – szybko przeistoczyły się w rozpoznawalne marki w Europie, a także na świecie.

Prelegentami  panelu „Lokalny produkt – globalny sukces” będą przedstawiciele różnych branż oraz stowarzyszeń zajmujących się promowaniem produktów lokalnych, między innymi: Davorka Kodžulović, dyrektor finansowa 13. jul Plantaže (Czarnogóra), Brigid Simmonds, dyrektor generalna Stowarzyszenia Brytyjskich Pubów i Piwa (Wielka Brytania) oraz Kateřina Čadilová, przewodnicząca Stowarzyszenia Marek Regionalnych (Czechy). Moderatorem panelu będzie Niclas Fjellström (Szwecja), koordynator europejski w Europejskiej Sieci Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego. Organizacja ta objęła również patronat nad debatą, znajdując się tym samym w gronie partnerów instytucjonalnych V Europejskiego Kongresu Samorządów.

Podzielą się swoimi doświadczeniami oraz strategiami, którymi kierują się – lub powinny się kierować – osoby chcące uczynić ze swojego produktu rozpoznawalną w szerszych kręgach markę. Uczestnicy panelu postarają się odpowiedzieć na pytanie o to, jak wielki potencjał tkwi w promowaniu produktów i firm lokalnych? Jakie znamy dobre przykłady europejskich „wizytówek regionów”? Jak dostosować strategię promocyjną produktu do uwarunkowań różnych rynków, aby osiągnąć sukces?

Więcej na stronie Europejskiego Kongresu Samorządowego.

Patronat medialny nad tym wydarzeniem sprawuje Dziennik Warto Wiedzieć.

Pon., 11 Mrz. 2019 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka