Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

"Zarządzanie relacjami z klientem. Zarządzanie zasobami ludzkimi" - bardzo dobra publikacja

fotolia.pl

Zapraszamy do zapoznania się z podręcznikiem "Zarządzanie relacjami z klientem. Zarządzanie zasobami ludzkimi" będącym kolejnym produktem powstałym w ramach realizacji przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej i Związek Powiatów Polskich projektu zatytułowanego "Sprawny samorząd – program wdrożenia usprawnień zarządczych w jednostkach samorządu terytorialnego".

Tematy omawiane w podręczniku to:

I. Zarządzanie relacjami z klientem

  • Specyfika usług świadczonych przez urząd
  • Ty - Urząd
  • Klient urzędu?
  • Profesjonalna obsługa klientów
  • Bezpośrednia komunikacja z klientem
  • Komunikacja niewerbalna
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • E-mailowa obsługa klienta
  • Trudne sytuacje podczas obsługi klienta
  • Analiza transakcyjna
  • Ty i gry psychologiczne
  • Asertywność
  • Stres w pracy
  • Motywacja
  • Urzędnik w pracy

II. Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Komunikowanie się w urzędzie
  • Znaczenie przywództwa w urzędzie
  • Motywowanie pracowników samorządowych
  • Planowanie i organizowanie pracy w urzędzie
  • Rekrutacja pracowników do pracy w administracji samorządowej
  • Ocenianie pracowników urzędu
  • Szkolenia, mentoring i rozwój pracowników samorządowych
  • Etyka pracowników urzędu

Pełna treść podręcznika dostępna jest tutaj

Głównym celem realizowanego przez ZPP i FRDL projektu jest podniesienie poziomu jakości usług świadczonych przez urzędy w nim uczestniczące poprzez:

  • przygotowanie kadry zarządzającej i pracowników urzędów do stosowania nowoczesnych narzędzi i technik zarządzania w administracji publicznej;
  • wdrożenie narzędzi samooceny i ciągłego samodoskonalenia;
  • oraz dążenie do sytuacji, w której urzędy uczestniczące w projekcie będą stosować nowoczesne metody zarządzania w administracji publicznej.

Działania ZPP w ramach projektu obejmują wdrażaniem Systemu Analiz Samorządowych (SAS) oraz badania jakości usług w jst.

Relizowany projekt jest współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Sob., 8 Prn. 2011 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka