Jeszcze tylko do 5 września br. zainteresowane podmioty mogą zgłaszać swój udział w kolejnej edycji Konkursu "Samorządowy Lider Zarządzania 2011" - usługi społeczne.
Konkurs ten organizowany jest przez Związek Miast Polskich w partnerstwie ze Związkiem Powiatów Polskich i Związkiem Gmin Wiejskich RP oraz Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Celem organizowanego cyklicznie konkursu jest upowszechnianie dobrych praktyk. Do tej pory, dzięki tej inicjatywie, udało się zidentyfikować ponad 200 projektów, które mogą być inspiracją do wprowadzenia zmian w zarządzaniu w innych samorządzie. Ich szczegółowe opisy znajdują się na stronie internetowej www.dobrepraktyki.pl. Opisane są tam także inne przedsięwzięcia podejmowane przez JST, nagrodzone także w różnych innych konkursach organizowanych przez Związek Gmin Wiejskich RP, Związek Powiatów Polskich i Związek Miast Polskich.
W roku bieżącym dziedzinami konkursowymi Samorządowego Lidera Zarządzania 2011 są usługi społeczne, a wśród nich: kultura, oświata, ochrona zdrowia i pomoc społeczna.
Zaproszenie i uaktualniona broszura konkursowa dostępne są tutaj.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Sekretariacie Konkursu w Związku Miast Polskich (tel. 61 633 50 53, 61 633 50 55). Wszystkie informacje znajdują się na stronach internetowych każdego ze Związków.
Zachęcamy Państwa do lektury załączonych materiałów oraz do zgłaszania interesujących wdrożeń funkcjonujących w Państwa jednostkach.
Konkurs realizowany jest w ramach projektu „Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego (gminach i powiatach)", finansowanego z programu 2/POKL/5.2.1/2009 Wzmocnienie zarządzania w administracji samorządowej.