Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Regionalne spotkania instytucji wspierających ekonomię społeczną

Regionalne spotkania instytucji wspierających ekonomię społeczną fotolia.pl

Działania marketingowe przedsiębiorstw społecznych często ograniczają się do założenia strony internetowej. Jednak to nie wystarczy. O tym, jak ważne jest prawidłowe zarządzanie marką przekonali się pracownicy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej. Pierwsze regionalne spotkanie odbyło się 3 czerwca 2013 w Krakowie.

W czerwcu odbędzie się cykl spotkań organizowanych przez Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy w ramach Projektu „Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej". Pierwsze odbyło się 3 czerwca w Spółdzielczym Centrum Szkoleniowo Konferencyjnym Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie. Dla przedstawicieli OWES była to doskonała okazja do omówienia aktualnych problemów, z którymi muszą się zmierzyć podmioty ekonomii społecznej w województwie małopolskim. – Poruszyliśmy zagadnienia związane z zakładaniem, działaniem i likwidacją spółdzielni socjalnych. Samo spotkanie było również połączone z dyskusją na temat różnych metod promocji podmiotów ekonomii społecznej, ich produktów i usług – tłumaczy Anna Bulka, Kierownik Centrum Ekonomii Społecznej.

Jak tłumaczą organizatorzy – założenie strony internetowej przedsiębiorstwa społecznego nie wystarczy. Dlatego spotkania mają charakter warsztatowy, a ich celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy przedstawicieli Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej w obszarze budowania marki oraz zachęcenie do korzystania z doradztwa indywidualnego, realizowanego w ramach Projektu – Omówiliśmy kwestie związane z najczęściej spotykanymi problemami w obszarze marketingu i PR podmiotów ekonomii społecznej, a uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z narzędziami oraz najważniejszymi etapami budowania marki – mówi Katarzyna Zych, trenerka z zakresu public relations i marketingu.

Warsztaty w Krakowie pokazały, że taka forma spotkań jest potrzebna. Wiedza przedstawicieli OWES została wzbogacona o narzędzia do promocji tych zagadnień wśród osób, którym doradzają jak zakładać i prowadzić przedsiębiorstwo społeczne. - Mam nadzieję, że kolejne spotkania staną się inspiracją do wypracowania na poziomie regionalnym rozwiązań, które pozwolą zmienić rzeczywistość i skuteczniej promować przedsiębiorstwa społeczne – dodaje Anna Bulka.

Kolejne spotkania odbędą się w Dąbrowie Górniczej (17.06.2013r.) oraz Kielcach (25.06.2013r.). Wszyscy zainteresowani uczestnictwem powinni wysłać formularz zgłoszeniowy na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faksem na numer (12) 655-10-17.

Źródło: informacja prasowa (Exacto)

Czw., 13 Czrw. 2013 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka