Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Ewidencja lądowisk

W związku ze zmianami Prawa lotniczego Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej przygotował projekt nowego rozporządzenia w sprawie ewidencji lądowisk.

Rozporządzenie określa:

  1. tryb zgłaszania i wykreślania lądowisk z ewidencji lądowisk. Zgłoszenie winno nastąpić co najmniej na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem użytkowania lądowiska. Wśród dołączanych do wniosku dokumentów znajduje się pozytywna opinia właściwego miejscowo organu gminy (wójta, burmistrza, prezydenta miasta) w zakresie ładu przestrzennego;
  2. wzór ewidencji lądowisk. Ewidencję tą tworzą: księga ewidencyjna lądowisk złożona z numerowanych kart ewidencyjnych oraz teczka lądowisk. Na karcie ewidencyjnej lądowiska zamieszcza się takie dane jak np. położenie punktu odniesienia lądowiska, wzniesienie punktu lądowiska nad poziomem morza, rodzaj nawierzchni i jej parametry;
  3. zakres opinii niezbędnych do zgłoszenia lądowiska do ewidencji lądowisk lub wykreślenia z ewidencji lądowisk.
Wt., 7 Lt. 2012 0 Komentarzy Dodane przez: Grzegorz P. Kubalski