Nawet o 20 proc. tańsze mają być samochody kupowane za pośrednictwem pierwszej w Polsce i jednej z nielicznych w Europie platform służących do grupowych zakupów motoryzacyjnych. Wystarczy, że zbiorą się trzy osoby zainteresowane autem tej samej marki.
Na stronie internetowej wypełniasz formularz, w którym określasz, jakie dokładnie auto cię interesuje, i czekasz, aż zbierze się grupa osób zdecydowana na zakup pojazdu tej samej marki. Po maksymalnie dwóch miesiącach otrzymujesz konkretną ofertę cenową od dilera. Tak działa pierwsza w Polsce platforma internetowa służąca do dokonywania grupowych zakupów samochodów, wzorowana na serwisach typu groupon.pl. Stworzyła ją spółka Innova GJK, założona przez zespół ludzi, którzy odeszli z oficjalnych przedstawicielstw koncernów samochodowych.
(...)Najmniejsze rabaty mają wynosić 4 proc., a więc przy zakupie samochodu wartego 50 tys. zł klient oszczędzałby około 2 tys. zł. W przypadku samochodów klasy premium w grę wchodzą rabaty sięgające 20 proc., a to oznacza, że na luksusowych limuzynach wartych 300 tys. klienci oszczędzaliby nawet 60 tys. zł
Więcej w Gazecie Prawnej