Jeszcze tylko do 14 września br. zainteresowane podmioty mogą zgłaszać swój udział w kolejnej edycji Konkursu "Samorządowy Lider Zarządzania 2011" - usługi społeczne.
Konkurs ten organizowany jest przez Związek Miast Polskich w partnerstwie ze Związkiem Powiatów Polskich i Związkiem Gmin Wiejskich RP oraz Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Celem organizowanego cyklicznie konkursu jest upowszechnianie dobrych praktyk. Do tej pory, dzięki tej inicjatywie, udało się zidentyfikować ponad 200 projektów, które mogą być inspiracją do wprowadzenia zmian w zarządzaniu w innych samorządach. Ich szczegółowe opisy znajdują się na stronie internetowej www.dobrepraktyki.pl. Opisane są tam także inne przedsięwzięcia podejmowane przez JST, nagrodzone także w różnych innych konkursach organizowanych przez Związek Gmin Wiejskich RP, Związek Powiatów Polskich i Związek Miast Polskich.W roku bieżącym dziedzinami konkursowymi Samorządowego Lidera Zarządzania 2011 są usługi społeczne, a wśród nich: kultura, oświata, ochrona zdrowia i pomoc społeczna.
Zaproszenie i uaktualniona broszura konkursowa dostępne są tutaj.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Sekretariacie Konkursu w Związku Miast Polskich (tel. 61 633 50 53, 61 633 50 55). Wszystkie informacje znajdują się na stronach internetowych każdego ze Związków.
Zachęcamy Państwa do zgłaszania interesujących wdrożeń funkcjonujących w Państwa jednostkach.
Konkurs realizowany jest w ramach projektu „Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego (gminach i powiatach)", finansowanego z programu 2/POKL/5.2.1/2009 Wzmocnienie zarządzania w administracji samorządowej.