Departament Informacji, Promocji i Szkoleń w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego zaprasza do składania wniosków w ramach współorganizacji wydarzeń informacyjnych na drugą połowę roku 2011. Nabór trwa do 8 czerwca 2011 r.
Wnioski należy składać w ramach procedury: Zasady współorganizacji przez Departament Informacji, Promocji i Szkoleń w MRR wydarzeń informacyjnych organizowanych przez partnerów społecznych i gospodarczych, jednostki samorządu terytorialnego oraz środowiska opiniotwórcze (treść poniżej).
Wnioski w ramach II tury naboru należy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 8 czerwca 2011 r.
Rodzaje przedsięwzięć. Można będzie organizować przedsięwzięcia informacyjne, których tematyka i zakres są powiązane z kwestiami Funduszy Europejskich o charakterze przede wszystkim:
- konferencji,
- seminariów,
- konkursów i rankingów,
- paneli dyskusyjnych i debat,
- potkań branżowych,
- akcji edukacyjnych.
Adresatami organizowanych przedsięwzięć/ wydarzeń mogą być beneficjenci lub potencjalni beneficjenci Funduszy Europejskich oraz przedstawiciele instytucji NSRO.
Współorganizacja wydarzenia przez MRR może dotyczyć jego całości bądź części.
Dofinansowane będą tylko elementy merytoryczne wydarzenia.
Udział we wszystkich ww. przedsięwzięciach musi być bezpłatny dla uczestników. Partner nie może czerpać zysku z danego przedsięwzięcia.
Podmioty, które mogą zgłaszać przedsięwzięcia do realizacji we współpracy z MRR to:
- Partnerzy społeczni i gospodarczy w rozumieniu art. 5, pkt 7 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, zwani dalej Partnerami,
- Jednostki samorządu terytorialnego,
- Publiczni i prywatni nadawcy radiowi i telewizyjni oraz wydawcy prasy.