Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji poinformowało o rozpoczęciu z dniem 30 stycznia 2012 r. rekrutacji na szkolenia dla jednostek samorządu terytorialnego i ich jednostek organizacyjnych w ramach projektu "Dobre prawo sprawne rządzenie".
Z terminami szkoleń oraz ich tematyką można zapoznać się klikając tutaj.
Informacja o rozpoczęciu rekrutacji zostanie przekazana do wytypowanych do uczestnictwa w projekcie urzędów również drogą pisemną. Lista urzędów objętych wsparciem dostępna będzie tutaj.
Resort poinformował także, że osoby które znalazły się na listach rezerwowych w związku z rekrutacją prowadzoną w 2011 r. będą miały pierwszeństwo we wzięciu udziału w szkoleniach. Lista osób "rezerwowych" znajduje się tutaj.
Regulamin szkoleń oraz procedura rekrutacji zostanie podana do wiadomości wraz z ogłoszeniem o rozpoczęciu tj. 30 stycznia br. Od tego dnia (nie wcześniej) Ministerstwo będzie przyjmowało zgłoszenia na szkolenia.
Więcej szczegółów na temat projektu oraz dane kontaktowe dostępne są tutaj.