Portal Związku Miast zachęca do zapoznania się z nową pozycją dotyczącą promocji gmin, miast, powiatów i regionów. Książkę pt. "Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego" napisały dr Magdalena Florek i dr Anna Augustyn, a wydała ją fundacja Europejski Instytut Marketingu Miejsc.
Jak informuje wydawca, w książce przedstawione zostały w sposób uporządkowany i pragmatyczny zasady oraz istota budowania skutecznej i efektywnej strategii promocji. Publikacja stanowi kompilację wiedzy teoretyczno-praktycznej, jaka potrzebna jest pracownikom administracji samorządowej, zarówno przed przystąpieniem do prac nad strategią promocji, jak i w trakcie jej tworzenia oraz realizacji. Ma to być praktyczny przewodnik dla samorządów, jak oceniać strategie promocji przygotowywane przez podmioty zewnętrzne. Szczególną wartość książki, zdaniem wydawcy, stanowią przykłady najlepszych praktyk z zakresu promocji jst. Każdy rozdział zakończony jest obszernym case study dotyczącym polskiego miasta (Białegostoku, Gdańska, Łodzi, Poznania, Radomia, Szczecina) bądź regionu (Mazowsza, Podkarpacia, Podlasia, Śląska, Warmii i Mazur). Książkę można nabyć za pośrednictwem strony wydawcy.
Źródło: zmp.poznan.pl