Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Granty na cyfryzację samorządów

Granty na cyfryzację samorządów fotolia.pl

Ruszył czwarty nabór wniosków o granty na cyfryzację w ramach Giełdy Miejskich Technologii. Samorządy, które złożą wnioski, zyskają szansę na bezpłatne przetestowanie dowolnego rozwiązania dostępnego na platformie dzięki grantom o wysokości do 50 tysięcy złotych. Wnioski można składać do 25 kwietnia 2023 r. Pula środków na ten i kolejny nabór została zwiększona. Łącznie do rozdysponowania w tej turze będzie 750 tys. złotych.

Gminy, które złożyły wniosek w poprzednich turach, ale nie otrzymały finansowania, mogą ponownie zaaplikować o grant na testowanie wybranego produktu. Aby złożyć wniosek, wystarczy zarejestrować profil na platformie, wybrać interesujący produkt spośród prawie 200 ofert opublikowanych w katalogu i wypełnić wniosek grantowy online, który dostępny jest po zalogowaniu na stronie www.gieldamiejskichtechnologii.pl.

Ocena złożonych wniosków będzie przeprowadzona na podstawie poziomu deklarowanego zaangażowania pracowników JST, oczekiwanego wpływu wdrożenia na poprawę efektywności pracy urzędu oraz kompletności informacji o stosowanej w urzędzie infrastrukturze informatycznej.

Przed złożeniem wniosku warto zrealizować kurs online „Jak rozmawiać z firmą technologiczną? Modelowa współpraca samorządu z biznesem”, którego ukończenie jest jednym z warunków otrzymania grantu. Kurs można znaleźć tutaj.

Więcej informacji na temat projektu znajduje się na stronie www.gieldamiejskichtechnologii.pl. Ostateczny termin składania wniosków upływa 25 kwietnia 2023 r.

Źródło: PFR

Czw., 13 Kw. 2023 0 Komentarzy Dodane przez: Tomasz Smaś