Rejestracja pojazdów – dowód własności pojazdu, wznowienie postępowania w przedmiocie rejestracji pojazdu, mowa ciała – czyli jak sobie radzić z klientem urzędu, odpowiedzialność pracowników wydziałów komunikacji za wydanie decyzji z rażącym naruszeniem prawa, usuwanie pojazdów z dróg z uwzględnieniem postępowania z pojazdami usuniętymi z drogi przed wejściem w życie nowelizacji Prawa o ruchu drogowym, prawidłowe sporządzanie uzasadnień decyzji administracyjnych – warsztaty - to tematy jakie zostaną poruszone podczas organizowanego przez Związek Powiatów Polskich szkolenia skierowanego do Pracowników Wydziałów Komunikacji.
Terminy i miejsca szkolenia (do wyboru):
- 13 – 14 listopada 2012 r., Centrum Konferencyjne Falenty, Raszyn koło Warszawy, Aleja Hrabska 4A,
- 5 – 6 grudnia 2012 r., Hotel-Restauracja Maraton, Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 13,
- 11 – 12 grudnia 2012 r., Hotel Aspel, Kraków, ul. Bratysławska 2
Pismo przewodnie, program oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są poniżej oraz na stronie ZPP.
Serdecznie zapraszamy do zgłaszania udziału.
Termin zgłoszeń upływa 5 listopada br.