Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Internauci jurorami w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013

Internauci jurorami w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 fotolia.pl

Zakończył się nabór do tegorocznej edycji konkursu Kampania Społeczna Roku 2013. Zwycięzców w większości z ośmiu kategorii wyłonią specjaliści branży marketingu społecznego, public relations i reklamy. Jednak najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie będą wybierać internauci. Do 26 marca za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl można ocenić i wskazać najciekawszą kampanię przygotowaną przez osoby prywatne.

Kategoria Akcje Zaangażowane Społecznie zasadniczo różni się od pozostałych, które skierowane są głównie do agencji reklamowych, PR, organizacji pozarządowych, instytucji publicznych i firm. Akcje Zaangażowane Społecznie są ukłonem organizatorów Konkursu w stronę szerszego grona autorów (niezwiązanych z żadną instytucją), przede wszystkim wobec indywidualnych inicjatorów niezależnych akcji społecznych realizowanych według własnego pomysłu. Dzięki temu autorzy ciekawych, oddolnych działań mają szansę włączyć się w rywalizację i skonfrontować się z profesjonalistami z branży.

Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 7 maja 2014 w Teatrze Kamienica. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: www.konkurs.kampaniespoleczne.pl

Pt., 21 Mrz. 2014 0 Komentarzy Dodane przez: