Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Spot reklamowy "Cyfrowa szkoła - jestem na tak"

Spot reklamowy fotolia.pl

Katarzyna Grochola, Grażyna Wolszczak, Magdalena Wójcik, Tamara Arciuch, Wojciech Malajkat i Pawła Wilczak wzięli udział w kampanii „Cyfrowa Szkoła – Jestem na TAK”.? Każda z tych osób wzięła udział w kampanii „Cyfrowa Szkoła - Jestem na TAK", popierając pilotażowy program „Cyfrowa Szkoła" realizowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Spot z udziałem Ambasadorów już od grudnia jest emitowany na stronie www.cyfrowaszkola.men.gov.pl.

Celem programu „Cyfrowa Szkoła" jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych podczas codziennych lekcji. Kluczowym narzędziem dla uczniów i nauczycieli biorących udział w programie będą e-podręczniki.

E-podręcznik to więcej niż elektroniczna wersja tradycyjnej książki papierowej.  To wciągające, interaktywne treści zawierające opisy, gry edukacyjne, filmy, obrazy 3D oraz muzykę, które sprawią, że nauka będzie ciekawsza i efektywniejsza.

Zgodnie z założeniami „Cyfrowej Szkoły" do 2015 r. powstanie 18 e-podręczników do 14 różnych przedmiotów. Będą one przeznaczone do użytku w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Oprócz tego projekt zakłada stworzenie aż 2 500 zasobów edukacyjnych, stanowiących uzupełnienie e-podręczników. Co ważne, wszystkie dostępne będą na wolnych licencjach. Oznacza to, że każdy będzie mógł z nich swobodnie i bezpłatnie korzystać.

źródło: men.gov.pl

Wt., 25 Gr. 2012 0 Komentarzy Dodane przez: Tadeusz Narkun